Finalizado o proxecto, o equipo docente avaliará o labor realizado polo seu alumnado, así como o seu propio labor, seguindo os criterios expostos a continuación.
Criterios para avaliar o proceso de aprendizaxe do alumnado
Criterios comúns para avaliar o proceso de aprendizaxe do alumnado:
- Segue as indicacións dadas polo profesor/a
- Procura información nas fontes dadas e selecciona adecuadamente as ideas principais
- Respecta as normas gramaticais e ortográficas
- Presenta a súa tarefa con limpeza e intención estética
- Reutiliza a información aprendida para producir novos textos (nalgúns casos servínose de modelos)
- Interactúa e intervén adecuadamente co resto do alumnado e co profesorado
- Utiliza un rexistro formal
- Desenvólvese autonomamente
- Manexa as ferramentas TIC seguindo as indicacións do profesorado
- Respecta a diversidade lingüística e cultural e aprecia os textos con finalidade estética
- Emprega un léxico preciso e correcto
- Coñece as escalas e oriéntase cun mapa
- Utiliza enumeracións e descricións
- Non cae en contradicións
- Sérvese dun esquema ou dun resumo para recoller as ideas seleccionadas
- Inicia o seu texto cun título
- Elabora parágrafos diferenciados pero cohesionados e emprega conectores adecuados
- Non repite ideas
- Sérvese de exemplos
- Coñece as regras básicas de localización xeográfica
- Comprende as interrelacións fundamentais entre o medio físico e a actividade humana
- Comprende a linguaxe cartográfica
- Identifica sons, grafías e trazos fonéticos que distinguen fonemas en portugués e relaciónaos cos propios da súalingua.
- Pronuncia os fonemas explicados, de forma adaptada ao nível.
- Esfórzase en empregar o português en todas as actividades e nas necesidades inmediatas da aula.
- Utiliza adecuadamente as convencións orais e escritas básicas
- Identifica sons, grafías e trazos fonéticos que distinguen fonemas en portugués e relaciónaos cos propios da súa lingua.
- Pronuncia os fonemas que xa coñece, de forma adaptada ao nível de 1º E.S.O.
- E quen de empregar a lingua francesa ao longo de toda a tarefa para solicitar e dar informacion e en todas as actividadesque así o requiran.
- Utiliza adecuadamente as convencións orais (s'il vous plaît, j'ai une question, j'ai besoin d'aide, comment on dit en français...) escritas básicas (nome e apelidos en todos os documentos, sangría ao comezo de cada parágrafo, marxes, utilización de bolígrafo.
- O resultado final da tarefa responde ao que se lle solicitou. azul ou negro non borrable, etc.).
- Reproduce a estrutura dun texto expositivo
- Sérvese de citas
- Coñece o labor dos persoeiros rianxeiros máis relevantes da Literatura e da Lingua Galega
- Utiliza un punto de vista obxectivo
Criterios para avaliar o proceso de ensino do profesorado:
Ningún comentario:
Publicar un comentario